Pieter Heijkamp geinstalleerd als raadslid in Enkhuizen

Pieter_install2woensdag 11 januari 2017 14:48

Pieter Heijkamp is al een vertrouwd gezicht in de regio door zijn werk voor ChristenUnie-SGP op provinciaal niveau en bij de waterschapsverkiezingen voor het Hollands Noorderkwartier stond hij ook al op de kieslijst. Gisteravond is Pieter geïnstalleerd als raadslid en fractievoorzitter van ChristenUnie-SGP in de gemeenteraad van Enkhuizen.

In december heeft Klaas Kooiman na jaren van trouwe inzet al afscheid genomen en een prachtige bos bloemen ontvangen uit handen van de voorzitter van de ChristenUnie Enkhuizen Theo de Geus.

Gisteravond waren famillie en vrienden van Pieter ruimschoots vertegenwoordigd op de publieke tribune. Ook werd Pieter al goed in de bloemen gezet, namelijk direct na de installatie door Johan Paul de Groot namens ChristenUnie-SGP Noord-Holland.

Daarnaast had ook Johan van Dalfsen als voorzitter van SGP Enkhuizen een prachtige bos voor Pieter namens ChristenUnie-SGP Enkhuizen. Wel pas na de vergadering waarin Pieter voor het eerst zijn woord deed over de aanpak van de Zuiderhavendijk met behoud van de twee Platanen, de oudste bomen van Enkhuizen!

Pieter, ook via deze weg wensen we jou en ook je vrouw veel succes en ook sterkte en vooral Gods zegen op je werk.

Meer: