Pieter Heijkamp volgt Klaas Kooiman op als raadslid in Enkhuizen

KlaasenPieterdonderdag 13 oktober 2016 23:00

Klaas Kooiman, fractievoorzitter van de ChristenUnie-SGP in Enkhuizen zal na jaren van trouwe inzet begin 2017 zijn functie overdragen aan Pieter Heijkamp. Pieter zal worden beëdigd als nieuw raadslid op D.V. 10 januari van het nieuwe jaar.

Pieter Heijkamp (33 jaar) is vestigingsmanager bij Goudwisselkantoor in de regio Alkmaar en ongeveer tien jaar woonachtig in Enkhuizen. Bij de waterschapsverkiezingen voor het Hollands Noorderkwartier stond hij op nummer 2 van de lijst ChristenUnie-SGP. Door zijn werk voor de steunfractie op provinciaal niveau is hij al een vertrouwd gezicht in de regio. Daarnaast is hij al enkele jaren intensief betrokken bij de fractie in Enkhuizen. Vanwege zijn enthousiasme en deskundige inzet hebben de besturen het volle vertrouwen in hem als opvolger van Klaas in de gemeenteraad. Hij is bereikbaar via mobiel 0614659048 en mail pietercusgp(@)gmail(punt)com en u kunt hem ook volgen via @PieterHeijkamp op twitter.

Klaas Kooiman is een bekend gezicht in de stad Enkhuizen, velen kennen hem als de groenteman van vroeger aan de Oude Gracht. Klaas is al jaren een trouw lid van de commissies en van de raad van Enkhuizen, de afgelopen jaren als fractievoorzitter. Hij had al eerder aangegeven dat deze raadsperiode zijn laatste termijn is.

De besturen van de ChristenUnie en de SGP zijn dankbaar voor het vele werk dat Klaas Kooiman in al die jaren met grote betrokkenheid heeft verricht en wensen Klaas en Pieter van harte Gods onmisbare zegen toe voor de komende tijd.

Namens de besturen van ChristenUnie en SGP,

Theo de Geus (voorzitter ChristenUnie)

Wouter Lindeman (voorzitter SGP)