Afscheid Klaas Kooiman als nestor van de raad

Klaas_raad3woensdag 07 december 2016 21:30

Gisteravond heeft Klaas Kooiman na een mooi betoog als nestor van de raad afscheid kunnen nemen na een lange tijd van betrokkenheid als commissie- en raadslid en fractievoorzitter...

Enkele citaten uit het betoog van Klaas Kooiman in de laatste raadsvergadering van dit jaar:

"Voor ons de laatste vergadering van een veelbewogen jaar . Dan is het een goed gebruik om een korte samenvatting te geven. Die taak is toebedeeld aan de nestor van de raad."

"Dat bij de programmabegroting in november wij om 5 over half 10 klaar waren zonder dat er bloed gevloeid was is echt uniek. Het is wel anders geweest in het verleden. ... Het is met dankbaarheid dat we mogen constateren dat wij de financiën nu op orde hebben."

"Rondkijkend in onze mooie stad zien wij dat er al veel achterstallig onderhoud is weggewerkt. Maar laten we niet vergeten dat genomen en niet genomen besluiten in het verleden ons college soms aan handen en voeten gebonden houdt. Het feit blijft dat wij verantwoordelijk zijn voor de kaderstelling."

"Vele jaren heb ik mij in mogen zetten voor onze mooie stad, en vanuit mijn overtuiging heb ik dit kunnen doen. Ik wil u allen hartelijk danken voor de constructieve en respectvolle wijze waarop we hebben kunnen en mogen samenwerken."

"Als laatste rest mij om u allen goede en gezegende kerstdagen toe te wensen. De ware vrede van Kerst wens ik u allen van harte toe."

Bos bloemen van Theo de Geus namens ChristenUnie-SGP

Reacties op 'Afscheid Klaas Kooiman als nestor van de raad'